Эрдэм Шинжилгээний Судалгаа
МУИС Бизнесийн сургууль нь бизнесийн салбар, эдийн засаг, менежмент, санхүү, маркетинг, стратеги, бизнесийн эрх зүй болон бусад холбогдох салбарын талаар өргөн хүрээнд эрдэм шинжилгээний судалгаа хийдэг. Багш нар болон оюутнуудын хамтарсан судалгаа нь олон улсын сэтгүүлүүдэд хэвлэгддэг бөгөөд дэлхий нийтийн судалгаа болон шинжлэх ухааны хөгжилд хувь нэмэр оруулдаг.
Эрдэм Шинжилгээний Багш, Оюутны Судалгааны Төсөл
МУИС Бизнесийн сургуулийн багш нар болон оюутнууд нь бизнесийн асуудалд зориулсан эрдэм шинжилгээний судалгаа, төсөл боловсруулахад идэвхтэй оролцдог. Энэ нь шинжлэх ухааны арга зүй, судалгааны аргачлалыг ашиглан олон төрлийн сэдвүүдийг хамардаг бөгөөд дараах чиглэлүүдээр судалгаа явуулдаг:
- Бизнесийн удирдлага
- Санхүүгийн шинжилгээ
- Маркетингийн стратеги
- Эдийн засаг, макроэкономик анализ
- Орчин үеийн менежмент, инноваци
Судалгаа нь эрдэм шинжилгээний сэтгүүл, судалгааны тайлан, ном сурах бичиг болон олон улсын эрдэм шинжилгээний хуралд илтгэл хэлбэрээр нийтлэгддэг.
Эрдэм Шинжилгээний Хурал, Симпозиум, Конференц
Бизнесийн сургууль нь жилийн турш эрдэм шинжилгээний хурал, симпозиум, конференцүүдийг зохион байгуулдаг. Эдгээр арга хэмжээнүүд нь судлаачид, эрдэмтэд, бизнесийн мэргэжилтнүүд, оюутнуудын хооронд сэтгэгдэл, мэдээлэл солилцох, сүүлийн үеийн судалгааны үр дүнг танилцуулах боломжийг олгодог.
- Олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал: МУИС Бизнесийн сургуулийн оюутнууд болон багш нар олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын үеэр өөрсдийн судалгааны ажлаа танилцуулж, дэлхийн шилдэг судлаачидтай харилцан туршлага солилцдог.
- Эрдэм шинжилгээний семинар: Сургуулийн багш нар болон оюутнуудын судалгааны төслийг танилцуулах, санал солилцох талбар.
- Шинжлэх Ухааны cэтгүүлүүд
МУИС Бизнесийн сургууль нь судалгаа, шинжлэх ухаан, боловсролын чиглэлээр мэргэжлийн сэтгүүлүүдийг хэвлэн гаргадаг. Эдгээр сэтгүүлүүд нь шинэ судалгааны үр дүнг нийтлэх, оюутан, багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийг олон нийтэд танилцуулах зорилготой.