“МАРКЕТИНГ” ХӨТӨЛБӨРИЙН ОЮУТНЫ ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРАЛД ОРОЛЦОХЫГ УРЬЖ БАЙНА.
Зорилго: Бизнесийн удирдлагын чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын бие даан судалгаа, шинжилгээ хийх дадал чадварыг хөгжүүлэхэд оршино.
Нэг. Эрдэм шинжилгээний илтгэлийн бүрдэл хэсэг
- Удиртгал
- Судалгааны ажил
- Дүгнэлт, зөвлөмж
- Ашигласан материалын жагсаалт
- Хавсралт
Хоёр. Судалгааны ажилд тавигдах шаардлага
- Хуудасны тоо 10-15 байх
- Онол, арга зүйн үндэслэлтэй байх
- Практик ач холбогдолтой байх
- Шинэлэг санаа дэвшүүлсэн байх
- Судалгаа нь бодит мэдээлэл дээр үндэслэсэн бөгөөд мэдээллийн эх сурвалжийг дурдсан байх
- Судалгааны арга зүйг оновчтой хэрэглэсэн байх
- Ишлэл зүүлт хийсэн байх.
- Сургуулийн нэр, судалгааны сэдэв, илтгэгч, удирдагч багшийн нэр бүхий нүүр хуудастай байх.
- Цаасны хэмжээ (Page Set up- Зүүн зах 3 см, дээд, доод, баруун зай тус бүр 2 см)
Гурав. Илтгэл хүлээн авах хугацаа
Эрдэм шинжилгээний (I шатны) хуралд тавих илтгэлийг 2015 оны 11 дүгээр сарын 20-ны 1500 цаг хүртэл Маркетингийн хөтөлбөрийн туслах ажилтан Ш.Ууганбаярт хүлээлгэж өгнө.
Дөрөв. Шалгаруулалт
I шат. Маркетингийн чиглэлийн илтгэлүүдийг 2015 оны 11-р сарын 23-ны 1530 цагт МУИС-ийн хичээлийн VIII байрны 306 тоотод болох оюутны эрдэм шинжилгээний хурлаар хэлэлцэж, 3 илтгэл шалгаруулна.
II шат. Маркетингийн хөтөлбөрөөс шалгарсан 2 илтгэлийг Бизнесийн сургуулийн оюутны эрдэм шинжилгээний нэгдсэн хурлаар хэлэлцэн шалгаруулна.
Тав. Шагнал урамшуулал
I шатны эрдэм шинжилгээний хурлаар хэлэлцүүлсэн илтгэлүүдийг I, II, III байр эзлүүлэн (тус бүр нэг), өргөмжлөл, мөнгөн шагналаар урамшуулна.
МАРКЕТИНГ ХӨТӨЛБӨР
2015.11.03